ثبت نمرات درس زیست شناسی رشته تربیت بدنی

به نام خدا با سلام. خدمت دوستان عزیز رشته تربیت بدنی ، باید عرض کنم نمرات درس زیست شناسی را در سیستم آموزشی دانشگاه ، ثبت نموده ام . برای اطلاع از نمره ها به صفحه شخصی خود در سیستم آموزشی سایت دانشگاه مراجعه نمائید. با تشکر و به امید موفقیت شما عزیزان. خدانگهدار

حضور در امتحان

به نام خدا با سلام ، به اطلاع کلیه دانشجویان رشته تربیت بدنی که درس زیست شناسی با اینجانب داشته اند می رساند حضور در امتحان کتبی پایان ترم مطابق برنامه امتحانات آموزشکده ،برای کلیه دانشجویان الزامی می باشد . در مورد آزمون الکترونیکی اطلاع رسانی خواهد شد.

معلم زیست شناسی

سلام،  دانش آموز محترمی از بندر لنگه در بخش نظرات مطلب قبلی، پرسیده بودند چطور می توان معلم زیست شناسی شد. به این دانش آموز عزیز عرض کنم : مطالب طرح شده در علم زیست شناسی در واقع بررسی بی واسطه توانایی ، قدرت و حکمت خداوند است و بشر کمترین تاثیر را در یجاد این علم داشته است. در واقع یک جور مکاشفه است پس علاقه به این علم یعنی علاقه به خداشناسی ، اگر علاقه مندید می توانید از محتوای الکترونیکی فراوانی که در این زمینه موجود است همراه فیلمها ، انیمیشن ، عکس ها و سایر منابع بهترین استفاده را ببرید اما بهترین راه، استفاده از نظرات دبیر محترم زیست شناسی مدرسه خودتان است زیرا بنده اطلاعی از سطح دانش ، امکانات و توانایی شما ندارم ، همچنین امکانات مدرسه شما را هم نمی شناسم .
از وبلاگ زیبا و پر از انرژی و سر شار از شادابی جوانی شما بازدید کردم . به هر حال امیدوارم موفق باشید

آرزوی موفقیت

به نام خدا

دوستان عزیزم از اینکه در ترم جاری در خدمت شما بودم خدا را شاکرم ، امیدوارم در کلیه مراحل زندگی موفق باشید . به امید دیدار ، منتظر نظرات زیبای شما هستم.

اطلاعیه ها را از همین وبلاگ دنبال نمائید.

با تشکر جدیدی