گزارش برگزاری اولین آزمون الکترونیکی سما
به گزارش سایت منطقه 5 سما به آدرس ( http://www.mantagheh5-sama.ir ) در پايان نيمسال اول سال تحصيلي 93-92 ، با موافقت معاونت محترم دانشگاه و رئيس مركز آموزشي و فرهنگي سما اراك و همكاري مسئولان دانشكده فني و حرفه اي سما ، همراه با برگزاري امتحانات كتبي پايان نيمسال ، اولين آزمون الكترونيكي ، براي دانشجويان درس زيست شناسي رشته تربيت بدني ، در محل كارگاه هاي كامپيوتر اين دانشكده برگزار گرديد .
به گزارش روابط عمومي سماي اراك : حميدرضا جديدي مدرس اين درس و طراح و برگزار كننده آزمون فوق كه طرح پژوهشي در مورد موانع و الگوهاي آزمون هاي الكترونيكي در دست انجام دارد ، صرفه جويي هزينه ها و زمان را از مزاياي برگزاري اين آزمون ذكر كرد و اضافه نمود اين نوع ارزشيابي از دقت بيشتري نسبت به امتحانات سنتي برخوردار است ، ايشان ابراز اميدواري نمودند : با عنايت به توسعه روشهاي آموزشي و ارزشيابي الكترونيكي ، طرح پژوهشي مذكور ، ضمن شناسايي موانع ، الگويي براي آزمون هاي الكترونيكي در مراكز آموزشي و فرهنگي سما ارائه نمايد .
در این مورد در فرصت های بعدی بیشتر خواهم نوشت.
این وبلاگ برای طرح پرسش و پاسخ درسی، دریافت نظرات دانشجویان و اطلاع رسانی به دانشجویان آموزشکده سما اراک که با نویسنده وبلاگ کلاس دارند ایجاد شده است . امید آنکه مفید باشد